Regulamin Serwisu oraz Programu Twoim Tempem

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Przedmiot Regulaminu. Niniejszy dokument określa zasady i warunki korzystania przez Użytkowników z Serwisu oraz Programu Twoim Tempem oraz stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin określa w szczególności zasady dostępu oraz korzystania z Serwisu oraz Programu Twoim Tempem, realizacji Usług elektronicznych, uprawnienia Konsumenta oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od Umowy, a także zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. Usługodawca. Podmiotem świadczącym Usługi na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie jest Agnieszka Kułaga oraz Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, prowadzące działalność w formie spółki cywilnej pod firmą Twoim Tempem Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, Agnieszka Kułaga Spółka Cywilna, z siedzibą pod adresem ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin, NIP: 9462760170, REGON: 543072275, tel: +48 533216286, e-mail: kontakt@twoimtempem.pl.
  3. Sposób i forma udostępnienia Regulaminu. Aktualna treść Regulaminu jest publikowana w Serwisie pod adresem https://twoimtempem.pl/regulamin/ oraz w Aplikacji. Regulamin jest dostępny dla wszystkich, również przed zawarciem Umowy.
  4. Wymóg akceptacji Regulaminu. Umowy są zawierane i realizowane na warunkach określonych w Regulaminie. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy. Korzystanie z Serwisu oraz Platformy wymaga przestrzegania obowiązujących w nich zasad.
  5. Wymóg potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności. Użytkownik zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego zapoznanie się z Polityką Prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych. Oświadczenie winno zostać złożone przed dokonaniem rejestracji Konta w Aplikacji.
  6. Uprawnienia konsumenckie. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek uprawnień Konsumenta, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

DEFINICJE

Przez określenia użyte w Regulaminie należy rozumieć:

  1. Usługodawca – Agnieszka Kułaga oraz Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, prowadzące działalność w formie spółki cywilnej firmą Twoim Tempem Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, Agnieszka Kułaga Spółka Cywilna, z siedzibą pod adresem ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin, NIP: 9462760170, REGON: 543072275 tel: +48 533216286, e-mail: kontakt@twoimtempem.pl.  realizujące Usługi oraz Usługi elektroniczne opisane w Regulaminie.
  2. Program Twoim Tempem (Program) – ogół odpłatnych usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, na podstawie niniejszego Regulaminu, Cennika oraz Zamówienia, zróżnicowany w zależności od wybranego Pakietu,  których celem jest poprawa nawyków żywieniowych Użytkowników, łączący wiedzę, wsparcie i technologię.
  3. Aplikacja Twoim Tempem (Aplikacja) – Aplikacja mobilna Twoim Tempem, oprogramowanie instalowane na urządzeniu mobilnym, za pośrednictwem którego świadczone są Usługi, dostępna w sklepach z aplikacjami mobilnymi.
  4. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.twoimtempem.pl.
  5. Usługi – usługi elektroniczne świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, polegające m.in. na zapewnieniu dostępu do Programu, w tym dostępu do Aplikacji, i umożliwieniu korzystania z dostępnych w jej ramach treści oraz funkcjonalności.
  6. Społeczność – Usługa świadczona przy pomocy wybranego zewnętrznego dostawcy, polegająca na zapewnieniu dostępu do grupy osób uczestniczących w Programie Twoim Tempem, której celem jest zapewnienie możliwości interakcji z innymi uczestnikami Programu w celu udzielenia wzajemnego wsparcia oraz wymiany doświadczeń.
  7. Uczestnik – osoba fizyczna,  która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych prawem także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która bierze udział w Programie.
  8. Użytkownik – każda osoba, która korzysta z Serwisu lub Aplikacji, niezależnie od tego, czy ma status Uczestnika, czy ten status jej nie przysługuje.
  9. Ekspert – psychodietetyk, dietetyk lub psycholog, uprawniony do świadczenia usług w zakresie opieki medycznej, posiadający wyższe wykształcenie kierunkowe, zapewniający Uczestnikom wsparcie w trakcie trwania Programu w formach wskazanych w Regulaminie.
  10. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
  11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. Przedsiębiorca – podmiot niebędący Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zmierzający do zawarcia Umowy lub zawierający Umowę wyłącznie w celach związanych ze swoją działalnością gospodarczą, zawodową lub zarobkową, w tym prowadzonym lub zakładanym przedsiębiorstwem.
  13. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni świątecznych.
  14. Formularz rejestracji – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający zawarcie Umowy o świadczenie Usług z Usługodawcą;
  15. Konto (Uczestnika) – Usługa elektroniczna świadczona w Aplikacji, oznaczona imieniem, nazwiskiem, adresem e-mail i hasłem (ciąg znaków alfanumerycznych i diakrytycznych oraz specjalnych) podanymi przez Uczestnika, stanowiącymi zbiór zasobów w systemie Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Uczestnika, w tym dane o statusie Konta (aktywne/nieaktywne) oraz dane o płatnościach. Zarejestrowanie Konta wymaga podania imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz ustanowionego hasła. W celu uzyskania dostępu do Usługi Uczestnik podaje dodatkowo adres rozliczeniowy oraz numer telefonu. Zalogowanie do zarejestrowanego Konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowionego do Konta hasła. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Platformy następuje za pośrednictwem jednego Konta. Uzyskanie dostępu do Usług wymaga uprzedniego utworzenia Konta.
  16. Regulamin – niniejszy Regulamin Usług określający prawa i obowiązki Użytkownika i Usługodawcy.
  17. Umowa – umowa, której przedmiotem jest odpłatne udostępnienie Uczestnikowi Usługi na określony czas. Umowa zawarta jest w momencie otrzymania przez Uczestnika wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie przez Usługodawcę oferty Uczestnika.
  18. Lista Zainteresowanych – lista osób zainteresowanych udziałem w Programie, na którą można dokonać zapisu w czasie, gdy brak jest aktualnego naboru do Programu, zapis na listę wymaga udzielenia zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych Usługodawcy.
  19. Formularz kontaktowy – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający przesłanie zapytania do Usługodawcy na dowolny temat.
  20. Zamówienie – oświadczenie woli Uczestnika składane Usługodawcy za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające w swej istocie bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi z Usługodawcą. Złożenie Zamówienia Usługodawcy przez Uczestnika stanowi ofertę nabycia Usługi lub Produktu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
  21. Siła wyższa – zdarzenie niezależne od Stron i niemożliwe do przezwyciężenia pomimo zachowania należytej staranności, w tym między innymi przerwy w dostawie prądu oraz usług telekomunikacyjnych; niepokoje społeczne, pożary czy inne katastrofy naturalne; działania wojenne i stany wyjątkowe, stany klęski żywiołowej, stany epidemii.
  22. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, dostępny pod adresem https://twoimtempem.pl/polityka-prywatnosci/.
  23. Polityka cookies – dokument zawierający informacje dotyczące wykorzystania plików cookie, dostępny pod adresem https://twoimtempem.pl/polityka-prywatnosci/.
  24. Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).
  25. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
  26. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
  27. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT PROGRAMU

  1. Istota i przebieg Programu.  Twoim Tempem to program psychodietetyczny, który łączy trzy filary: wiedzę ekspercką, zapewnianą przez dietetyków oraz psychodietetyków oraz gotowe materiały edukacyjne przygotowane przez ekspertów, wsparcie eksperckie oraz społecznościowe, a także technologię w postaci Aplikacji. Program został stworzony w celu świadczenia usług opieki medycznej, służących profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia – celem Programu jest trwała poprawa nawyków, co ma przełożyć się na zdrowie Uczestników. Program składa się w szczególności  z następujących elementów:
  • wypełnienia Ankiety Wstępnej oraz 10-dniowego Wprowadzenia, w trakcie którego Uczestnik otrzymuje codziennie lekcje wideo oraz instrukcje korzystania z Aplikacji,

a po zakończeniu Wprowadzenia:

  • możliwości samodzielnego komponowania posiłków przy pomocy Aplikacji albo otrzymania gotowego planu żywieniowego (w zależności od Pakietu);
  • możliwości korzystania z Treści dostępnych z poziomu Aplikacji, w tym Webinariów, Mentoringu Grupowego, Ćwiczeń;
  • dostępu do Społeczności, w ramach wybranego dostawcy zewnętrznego;
  • dostępu do Ekspertów w ramach Czatu z psychodietetykiem, Konsultacji indywidualnych, Mentoringu Grupowego.
  1. Nabór. Program jest ograniczony w czasie, a czas trwania Programu wskazany jest w Serwisie. W przypadku dołączenia do Programu Użytkownik ma dostęp do Usług wyłącznie przez okres jego trwania. Możliwość dołączenia do Programu uzależniona jest od tego, czy Usługodawca prowadzi aktualnie Nabór do Programu. Informacje o kolejnych terminach Naboru będą publikowane w Serwisie. W przypadku braku otwartego Naboru Użytkownik może dokonać zapisu na Listę Zainteresowanych. W takim wypadku Usługodawca poinformuje Użytkownika o planowanych Naborach do kolejnych edycji Programu.
  2. Serwis. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik ma możliwość zapoznania się z założeniami Programu, dokonania zapisu na Listę Zainteresowanych, a także skorzystania z Formularza zapisu na Newsletter oraz formularza kontaktowego. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik może także wykupić dostęp do Programu, o ile aktualnie jest prowadzony Nabór.
  3. Ankieta wstępna. Ankieta wstępna umożliwia zebranie Usługodawcy informacji w celu dopasowania świadczonych Usług do celów Uczestników, ich stanu zdrowia oraz możliwości. W ankiecie wstępnej Uczestnik odpowiada na pytania, dotyczące podstawowych informacji o Uczestniku (w tym wieku, pomiarów ciała, czy okresu ciąży), celów i motywacji, stylu życia, stanu zdrowia oraz żywienia. Informacje podane przez Użytkownika zapisane zostaną na Koncie Użytkownika i będą dostępne dla Użytkownika oraz Ekspertów przez cały okres trwania Programu.
  4. Materiały merytoryczne. W ramach Programu Uczestnik otrzymuje dostęp do Materiałów, w szczególności Lekcji wideo, SOS wideo, ćwiczeń czy artykułów, które zostały przygotowane przez Ekspertów. Zakres i rodzaj Materiałów może różnić się w zależności od edycji Programu. Szczegółowe informacje o Materiałach dostępnych w ramach danej edycji dostępne będą każdorazowo w Serwisie. Zakres Materiałów może być na bieżąco dostosowany do Programu oraz jego Uczestników. Decyzję o udostępnieniu Materiałów podejmuje według własnego uznania Usługodawca.
  5. Społeczność. Uczestnicy Programu mają możliwość dołączenia do grupy byłych oraz obecnych Uczestników Programu w ramach Społeczności. Dołączenie do Społeczności może odbyć się pod pseudonimem, po uprzednim uzgodnieniu z Usługodawcą.  Uczestnik rozumie i akceptuje, że brak konta na platformie zewnętrznego dostawcy powoduje brak możliwości dołączenia do Społeczności. Fakt, że Uczestnik nie posiada Konta na platformie zewnętrznego dostawcy nie uprawnia go do żądania zwrotu kosztów Programu, ani w całości ani w części. Program pozostaje wówczas w pełni wartościowy i w takim wypadku jest realizowany bez korzystania przez Uczestnika z tej formy wsparcia.
  6. Mentoring grupowy. Przez okres trwania Programu Usługodawca zapewnia Usługę Mentoringu grupowego, w którym mogą uczestniczyć wszyscy aktualni Uczestnicy Programu. Mentoring prowadzony jest  jeden raz w miesiącu w terminie wskazanym w Aplikacji i trwa każdorazowo nie więcej niż 120 minut. W trakcie Mentoringu Grupowego Uczestnicy mogą zadawać pytania Ekspertowi. Z uwagi na ograniczenia czasowe Usługodawca nie gwarantuje, że każdy z Uczestników będzie miał możliwość zadania pytania oraz uzyskania na nie odpowiedzi w trakcie Mentoringu Grupowego. O wyborze pytań i problemów omawianych w czasie Mentoringu Grupowego decyduje Usługodawca, biorąc pod uwagę potrzeby wszystkich Uczestników, w tym informacje uzyskane w Ankietach wstępnych, a także w ramach Czatów z Ekspertem. Uczestnicy Mentoringu grupowego mogą pozostać anonimowi poprzez wykorzystanie nicku przy dołączaniu do spotkania mentoringowego, a także poprzez wyłączenie kamery. Użytkownik, który zadaje pytanie lub występuje w trakcie spotkania mentoringowego pod swoimi danymi osobowymi lub z włączoną kamerą ma świadomość, że jego dane osobowe będą dostępne dla innych uczestników Mentoringu Grupowego oraz dla Uczestników aktualnej edycji Programu, którzy będą mieli dostęp do nagrania spotkania mentoringowego w Aplikacji.  Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany terminu Mentoringu, jeśli okaże się to niezbędne, w tym w szczególności z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, takich jak przypadki losowe. Usługodawca może także zmienić osobę Eksperta przeprowadzającego Mentoring grupowy, jeśli zadeklarowany Ekspert będzie niedostępny.
  7. Wsparcie Eksperta. Przez cały okres trwania Programu Uczestnikowi przydzielany jest Ekspert, który wspiera go w realizacji Programu. Uczestnikowi przysługuje prawo do jednokrotnej zmiany Eksperta w trakcie trwania Programu. Zgłoszenie chęci zmiany Eksperta należy przesłać drogą mailową na adres: kontakt@twoimtempem.pl wraz z uzasadnieniem żądania. Każdy wniosek o zmianę Eksperta będzie rozpatrywany indywidualnie, z uwzględnieniem uzasadnienia oraz dostępności innych Ekspertów. Usługodawca zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji w tej sprawie. Usługodawca zastrzega sobie także prawo zmiany Eksperta w przypadku wystąpienia niezależnych od Usługodawcy okoliczności, takich jak przypadki losowe, czy choroby Eksperta.
  8. Czat z Ekspertem. W trakcie trwania Programu Uczestnik może w każdym momencie przesłać wiadomość na czacie z psychodietetykiem w ramach Aplikacji. Czat obsługiwany jest przez Ekspertów, którzy dokładają starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu 48 godzin od momentu przesłania wiadomości w dni robocze, przy czym czas ten może się wydłużyć w przypadku dużego napływu wiadomości od Uczestników oraz z zastrzeżeniem zdania kolejnego.
  9. Konsultacje indywidualne. W trakcie trwania Programu Uczestnik, w zależności od wybranego Pakietu, może mieć możliwość skorzystania z indywidualnych Konsultacji z wybranym Ekspertem, przy czym w niektórych Pakietach możliwość ta będzie dodatkowo płatna przed odbyciem Konsultacji. Konsultacja odbywa się w formie rozmowy wideo i trwa nie dłużej niż 1 godzinę zegarową. Konsultacje umawiane są poprzez indywidualny kontakt z Usługodawcą.
  10. Aplikacja Twoim Tempem. Aplikacja umożliwia Uczestnikom korzystanie z Programu poprzez zapewnienie między innymi następujących funkcjonalności:
    1. Dostęp do Materiałów merytorycznych, w tym w formie lekcji wideo, SOS wideo, nagrań wprowadzających, a także nagrań Mentoringów Grupowych, jak również artykułów i ćwiczeń;
    2. Dostęp do Czatu z Ekspertem;
    3. Możliwość umówienia indywidualnych Konsultacji (jeśli dotyczy);
    4. Dostęp do Planu żywieniowego (jeśli dotyczy);
    5. Dostęp do panelu układania jadłospisu;
    6. Możliwość wymiany posiłków lub składników posiłków;
    7. Dostęp do bazy przepisów, możliwość dodania własnych przepisów, dodawanie przepisów do ulubionych;
    8. Dostęp do Fotodzienniczka AI;
    9. Dostęp do zakładki „Cele”, umożliwiającej analizowanie poziomu osiągnięcia zaplanowanych celów, w tym dodanie pomiarów;
    10. Dostęp do zakładki “Odkrywaj” z inspiracjami przepisów;
    11. Dodawanie i skanowanie produktów, budowanie bazy ulubionych przepisów, quiz pomagający znaleźć przepis w zależności od posiadanych w lodówce produktów, moduł wymienników produktów;
    12. Moduł Samoobserwacji, w tym Monitoring Kroków, Monitoring Nawodnienia;
    13. Dostęp do ustawień profilu.
  1. Fotodzienniczek AI. Funkcjonalność Fotodzienniczek AI umożliwia Uczestnikom dodawanie zdjęć posiłków oraz dokonanie oceny ich kaloryczności przez AI. W celu skorzystania z tej funkcjonalności Uczestnik musi dodać zdjęcie posiłku. Posiłek jest następnie analizowany przez system sztucznej inteligencji w celu określenia jego kaloryczności. Analiza nie pełni funkcji diagnostycznej i ma charakter przybliżony, a Usługodawca nie gwarantuje jej poprawności ani przydatności do określonego celu, jak również nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte na jej podstawie. Wyniki analizy AI mają charakter pomocniczy.  Funkcjonalność Fotodzienniczek AI może być wykorzystywana wyłącznie do analizy zdjęć posiłków. Zakazane jest publikowanie w ramach Fotodzienniczka AI zdjęć przedstawiających wizerunek osób fizycznych lub innych danych osobowych.  Usługodawca podejmuje działania mające na celu uniemożliwienie zapisywania zdjęć zawierających wizerunek osób fizycznych, jednak nie gwarantuje pełnej skuteczności tych mechanizmów.
  2. Integracje. Aplikacja może umożliwić integrację z zewnętrznymi narzędziami. W przypadku aktywacji takich integracji przez Uczestnika wybrane dane ze zintegrowanych aplikacji będą przekazywane do Aplikacji Twoim Tempem.
  3. Wykorzystanie AI. Część Materiałów zamieszczonych w Aplikacji przez Usługodawcę, w szczególności zdjęcia, może być materiałami wygenerowanymi przy pomocy narzędzi AI.
  4. Zmiany funkcjonalności. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w zakresie funkcjonalności Serwisu lub Aplikacji, w tym do usuwania funkcjonalności lub dodawania nowych funkcjonalności, a także do wprowadzania zmian w Programie. Nieistotna zmiana w powyższym zakresie oraz zmiana na korzyść Użytkownika nie wymaga zmiany Regulaminu.

OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Obowiązki Użytkownika związane z korzystaniem z Usług. Użytkownik obowiązany jest do korzystania z Usług w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, mając także na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, godności oraz praw własności intelektualnej osób trzecich. Użytkownika obowiązuje bezwzględny i nieograniczony w czasie i miejscu zakaz dostarczania jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania poufności, w tym w szczególności do poszanowania prywatności innych Uczestników Programu i nieujawniania jakichkolwiek danych i informacji, w posiadanie których wszedł w związku z korzystaniem z usługi Społeczności. Użytkownik rozumie i akceptuje, że takie działanie może zostać uznane za bezprawne i powodować jego odpowiedzialność na gruncie przepisów prawa.
  2. Wymogi techniczne korzystania z Aplikacji mobilnej. Korzystanie z Aplikacji w wersji mobilnej wymaga spełnienia następujących standardów technicznych:
    1. dla systemu operacyjnego iOS: wersja od 15 wzwyż;
    2. dla systemu operacyjnego Android: wersja od 8 wzwyż;
    3. aktywne połączenie z siecią Internet, przy czym zalecaną prędkością jest minimum 10 Mbps;
    4. aktywne konto poczty elektronicznej.
  3. Sklepy. W celu korzystania z aplikacji mobilnej wymagane jest urządzenie mobilne pozwalające na korzystanie ze sklepów AppStore lub Google Play.
  4. Oprogramowanie antywirusowe. Z uwagi na publiczny charakter sieci Internet używanie Aplikacji może powodować ryzyko ingerencji osób trzecich w treść danych – aby ograniczyć to ryzyko Usługodawca zachęca do korzystania z wyłącznie aktualnych wersji oprogramowania antywirusowego oraz regularnego aktualizowania oprogramowania na urządzeniach, z których Użytkownik korzysta.
  5. Blokowanie treści reklamowych, cookies. Użycie oprogramowania, które za zadanie ma blokowanie treści reklamowych może poważnie utrudnić lub nawet uniemożliwić korzystanie z usług oferowanych w ramach Aplikacji. W razie wystąpienia takich trudności Usługodawca zaleca wyłączenie ww. oprogramowania.  Zablokowanie przez Uczestnika używania plików cookies, może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z usług oferowanych przez Usługodawcę.
  6. Warunki techniczne udziału w Webinariach i Mentoringu grupowym. Do uczestnictwa w Webinarium lub Mentoringu grupowym niezbędny jest dostęp do Internetu. Usługodawca zaleca korzystanie z najnowszych wersji powszechnie stosowanych przeglądarek internetowych. Korzystanie z wersji nieaktualnych może utrudnić lub uniemożliwić wzięcie udziału w wydarzeniu. Udział w wydarzeniu będzie mieć miejsce w formie telekonferencji online, a dostęp będzie miał miejsce za pomocą wybranego dostawcy zewnętrznego.  Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za stabilność i parametry techniczne transmisji oferowane przez dostawcę usługi video i nie ma wpływu na geolokalizację serwerów świadczących usługę. Udział w wydarzeniach może wymagać akceptacji regulaminów lub polityk zewnętrznych dostawców.
  7. Zawieszenie dostępności. Usługodawcy przysługuje prawo zawieszenia świadczenia dostępności Aplikacji lub Serwisu w związku z przeprowadzaniem niezbędnych prac konserwacyjnych lub mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych Użytkowników oraz w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla Użytkowników.
  8. Problemy techniczne. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają korzystanie z Aplikacji lub Serwisu      i oferowanych za ich  pośrednictwem Usług oraz niedostępności Aplikacji z powodu siły wyższej. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie systemów telekomunikacyjnych, platform dystrybucji aplikacji mobilnych oraz oprogramowania (innego niż Aplikacja) zainstalowanego na urządzeniu mobilnym Użytkownika.
  9. Koszty transmisji. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji pokrywa Użytkownik we własnym zakresie, na podstawie umów zawartych z operatorami telekomunikacyjnymi lub innymi dostawcami usług internetowych.
  10. Konto Użytkownika. Korzystanie z Konta możliwe jest po skutecznym wypełnieniu Formularza rejestracji. Założenie Konta jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia Umowy. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe korzystanie ze swojego Konta, w szczególności za korzystanie z niego w sposób sprzeczny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszym Regulaminem. Użytkownik obowiązany jest do nieudostępniania swojego Konta innym Użytkownikom ani osobom trzecim. Użytkownik nie może korzystać z Konta innego Użytkownika.
  11. Newsletter marketingowy. Użytkownik ma możliwość zapisania się na Newsletter marketingowy. W tym celu Użytkownik powinien podać swoje imię oraz adres e-mail i wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera, przy czym zgoda ta może być w każdym czasie wycofana przez Użytkownika, bez wpływu na wcześniejszą skuteczność przetwarzania na jej podstawie. Więcej informacji na temat Newslettera marketingowego, w szczególności w zakresie przetwarzania danych osobowych zapisanych Użytkowników, znajduje się w Polityce prywatności.
  12. Bezpieczeństwo. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów w związku z działaniem Serwisu i Aplikacji, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług elektronicznych.
  13. Webinarium bezpłatne. Usługodawca może organizować bezpłatne Webinaria za pośrednictwem Serwisu, otwarte dla Użytkowników. W przypadku Webinariów bezpłatnych umowa o uczestnictwo w Webinarium zawierana jest w momencie dokonania zgłoszenia na Webinarium przez Użytkownika. Udział w bezpłatnym Webinarium może zostać uzależniony od wyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera. Umowa na udział w Webinarium jest zawierana w momencie otrzymania przez Użytkownika linka do udziału w Webinarium. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z postanowieniami Regulaminu. W przypadku przesłania informacji o odstąpieniu, gdy warunkiem udziału w Webinarium był zapis na Newsletter, dane Użytkownika nie będą dalej przetwarzane  w tym celu.

ISTOTNE INFORMACJE PRZED ZAWARCIEM UMOWY

  1. Formularz zamówienia. Korzystanie przez Użytkownika z Formularza zamówienia rozpoczyna się w momencie wybrania jednego z Pakietów i dodania go do koszyka. Złożenie Zamówienia następuje niezwłocznie po wypełnieniu Formularza zamówienia i zaznaczeniu pola oznaczonego jako potwierdzenie zamówienia. Złożenie Zamówienia wymaga akceptacji Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z Polityką prywatności.
  2. Odpłatność korzystania z Programu. Obowiązek zapłaty za udział w Programie powstaje w związku z zawarciem Umowy.
  3. Okres świadczenia usług. Usługa Konto świadczona jest Użytkownikowi przez czas nieoznaczony. Usługi udostępnione odpłatnie przez Usługodawcę na podstawie Umowy świadczone są przez okres trwania Programu.
  4. Zaproszenie do zawarcia Umowy. Ogłoszenia, cenniki, reklamy i inne informacje o Usługach uwidocznione w Serwisie lub Aplikacji stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  5. Cena Usług. Cena Usług jest kwotą brutto, podana jest w nowych złotych polskich i zawiera wszystkie elementy składowe, w tym podatek VAT. Usługodawca nie dolicza żadnych dodatkowych opłat.
  6. Prawa autorskie – treści w ramach Usług. W Aplikacji oraz Serwisie znajdują się treści chronione  prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (w tym Materiały merytoryczne, treści przekazywane w trakcie wydarzeń, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, filmy itp.), do których prawa przysługują Usługodawcy. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania praw własności intelektualnej (w tym autorskich praw majątkowych) przysługujących Usługodawcy. W szczególności zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie wyżej wskazanej treści, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Usługodawcy. Uczestnicy nie są uprawnieni do wykorzystywania ani rozpowszechniania otrzymywanych materiałów, za wyjątkiem wykorzystywania na potrzeby użytku osobistego w celach edukacyjnych. Użytkownik w szczególności nie jest uprawniony do wyświetlania, powielania w całości ani w części, przedrukowania ani przekazywania osobom trzecim otrzymywanych materiałów, w tym nagrań oraz plików tekstowych.
  7. Koszty porozumiewania się na odległość. Użytkownik ponosi zwykłe koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość i nie jest obciążany dodatkowymi kosztami przez Usługodawcę.
  8. Akcje promocyjne, gratisy. Usługodawca może organizować akcje promocyjne polegające w szczególności na obniżaniu opłat.  Usługodawca informuje o aktualnie organizowanych akcjach promocyjnych w Serwisie lub Aplikacji, swoich stronach internetowych lub w mediach społecznościowych.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY

  1. Wybór Usługi. Użytkownik, za pośrednictwem Serwisu, może zamówić dostęp do Programu, a za pośrednictwem Aplikacji – usługi dodatkowe (w szczególności Konsultacje). Złożenie Zamówienia wymaga wybrania przez Użytkownika odpowiedniego Pakietu lub Usługi, a następnie przejścia do następnego kroku. W następnym kroku Użytkownik może dodać wybrany Pakiet lub Usługę do koszyka, a następnie wybrać opcję „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, aby przejść bezpośrednio do panelu płatności.
  2. Cennik. Szczegółowe informacje o dostępnych Pakietach i Usługach zawarte są w Cenniku, dostępnym pod adresem: twoimtempem.pl.
  3. Metoda płatności. W celu opłacenia Zamówienia Użytkownik może skorzystać z płatności za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy, zgodnie ze sposobami oferowanymi przez niego. Płatność następuje w formie subskrypcji miesięcznej na czas trwania Programu albo w formie płatności jednorazowej.
  4. Zawarcie Umowy. Umowa o udostępnienie Usługi zawarta jest z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie przez Usługodawcę oferty Użytkownika. Umowa zawierana jest na czas trwania Programu i wygasa z chwilą jego zakończenia.
  5. Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności. Przed złożeniem Zamówienia Użytkownik zobowiązany jest do akceptacji niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności.
  6. Termin realizacji Usługi. Usługodawca udziela dostępu do Konta w terminie do godziny 15.00 w następnym dniu roboczym po otrzymaniu potwierdzenia płatności za Usługę, z zastrzeżeniem zdania kolejnego.  W przypadku gdy Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta nie wyraził zgody na natychmiastowe świadczenie Usługi, Usługa jest realizowana w terminach rozpoczynających bieg po upływie 14 dni od jej zawarcia. Dostęp do Programu będzie zrealizowany nie wcześniej niż w pierwszym dniu obowiązywania danej edycji Programu.
  7. Skutki braku płatności. Umowa zostaje anulowana w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia, w przypadku nieotrzymania przez Usługodawcę zapłaty za pierwszy okres wynikający z wybranego Pakietu lub za całość Pakietu (w zależności od wybranej opcji).

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy. Użytkownik będący Konsumentem, na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem kosztów wskazanych w art. 33, art. 34 Ustawy o prawach konsumenta, w terminie 14 dni licząc od zawarcia Umowy, przy czym do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
  2. Gwarancja Satysfakcji. Usługodawca zapewnia każdemu Uczestnikowi możliwość odstąpienia od Umowy oraz zwrotu pieniędzy w przypadku, gdy Uczestnik w ciągu pierwszych 14 dni od złożenia i opłacenia zamówienia będzie nieusatysfakcjonowany z dokonanego zakupu. Uczestnik może w takim wypadku złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na zasadach przewidzianych poniżej, w ciągu 14 dni od złożenia i opłacenia swojego zamówienia.
  3. Sposób odstąpienia od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego regulaminu lub w innej formie zgodnej z Ustawą o prawach konsumenta.
  4. Skutek odstąpienia od Umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy złożone zanim Usługodawca przyjął Zamówienie, sprawia, że oferta złożona przez Konsumenta przestaje go wiązać, a do zawarcia Umowy nie dochodzi.
  5. Zwrot płatności. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem wyjątków wynikających z Ustawy o prawach konsumenta.
  6. Sposób zwrotu płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu zapłaty dokonanej przez Konsumenta takim samym sposobem płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu zapłaty, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

TRYB REKLAMACYJNY

  1. Odpowiedzialność Usługodawcy związana z wykonaniem Umowy. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie Umowy na zasadach ogólnych, z zastrzeżeniem odrębności wynikających z Regulaminu. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Użytkownika będącego Konsumentem na zasadach określonych w Rozdziale 5B Ustawy o prawach konsumenta, za brak dostarczenia Usługi lub za zgodność Usługi z Umową, chyba że zachodzą okoliczności wyłączające tę odpowiedzialność.
  2. Okres odpowiedzialności. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  3. Uprawnienia konsumenta w przypadku Usług. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową, przy czym Usługodawca może odmówić spełnienia tego żądania, jeżeli byłoby to nadmiernie kosztowne lub niemożliwe. Konsument jest także uprawniony do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy, jeżeli sprzedający nie doprowadził do zgodności Usługi z umową lub z jego oświadczenia wynika, że tego nie zrobi albo brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy.
  4. Istotność niezgodności. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.
  5. Forma reklamacji. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności Usługodawcy za należyte wykonanie Umowy, Konsument może złożyć w formie elektronicznej poprzez wysłanie e-maila na adres: kontakt@twoimtempem.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin.
  6. Treść zgłoszenia reklamacyjnego. Usługodawca rekomenduje, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało w szczególności następujące informacje:
    1. dane kontaktowe Konsumenta składającego reklamację (imię, nazwisko, adres i telefon kontaktowy),
    2. reklamowana Usługa oraz numer Zamówienia,
    3. szczegółowy opis nienależytego wykonania Umowy lub niezgodności z Umową
    4. dowód potwierdzający zawarcie Umowy,
    5. reklamacyjne żądanie Użytkownika.

Zawartość reklamacji, o której mowa powyżej, ma charakter zalecenia i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z jej pominięciem, ale może utrudnić lub wydłużyć jej rozpatrzenie.

  1. Termin rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Usługodawcę.

 

ZASADY POSTĘPOWANIA Z TREŚCIAMI, KTÓRE MOGĄ BYĆ NIELEGALNE

  • Przekazywanie Treści. Korzystanie przez Użytkownika z Usług świadczonych przez Usługodawcę umożliwia Użytkownikowi przekazywanie Usługodawcy Treści w celu ich przechowywania na żądanie Użytkownika w Aplikacji.
  • Treści Zakazane. Zakazane jest przekazywanie Treści, które:
    1. stanowią nielegalne treści w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych lub
    2. są niezgodne z Regulaminem.
  • Treści niezgodne z Regulaminem. Przez Treści niezgodne z Regulaminem należy rozumieć Treści, które:
    1. zawierają treści o charakterze spamu;
    2. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych;
    3. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
    4. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
    5. nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść;
    6. znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości;
    7. zawierają treści o charakterze szowinistycznym lub mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej;
    8. naruszają dobra osobiste;
    9. naruszają prawa autorskie;
    10. nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania;
    11. naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje w inny sposób niż określony w pkt a – j.
  • Obowiązek powiadomienia służb. Jeżeli Usługodawca poweźmie wiarygodne informacje o możliwości popełnienia przestępstwa lub wykroczenia w związku z przekazywanymi Treściami, Usługodawca jest uprawniony i zobowiązany do powiadomienia o tym odpowiednich służb lub organów władzy publicznej. To samo dotyczy sytuacji, gdy służby lub organy władzy publicznej zwrócą się do Usługodawcy o udostępnienie danych, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych.
  • Brak obowiązku uprzedniej weryfikacji treści. Usługodawca nie ma obowiązku uprzedniego kontrolowania Treści, w szczególności poprzez kontrolę prewencyjną lub w innej formie sprawdzania Treści. Usługodawca przeprowadza weryfikację po otrzymaniu zgłoszenia.
  • Prawo do zgłoszenia. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Usługodawcy obecność na Platformie Treści, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Treści nielegalne w rozumieniu wskazanym w Regulaminie. Zgłoszenie może nastąpić:
    1. drogą e-mail na adres: kontakt@twoimtempem.pl;
    1. poprzez formularz kontaktowy zamieszczony pod adresem twoimtempem.pl/kontakt
  1. Elementy Zgłoszenia. Zgłoszenie musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy Aktu o usługach cyfrowych, takie jak:
    1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści są nielegalne;
    2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści, stosownie do rodzaju Treści;
    3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  1. Potwierdzenie. Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w pkt 7, Usługodawca niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu otrzymanie zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, Usługodawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Usługodawcę, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.
  2. Weryfikacja. Weryfikacja Treści przez Usługodawcę nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia. Usługodawca przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Usługodawca w celu weryfikacji Treści może zażądać od zgłaszającego dodatkowych informacji lub dokumentów, np. potwierdzających posiadanie praw, które weryfikowane Treści potencjalnie naruszają.
  3. Blokada Treści. W trakcie dokonywania weryfikacji Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Treści w taki sposób, aby stały się one niewidoczne dla Użytkowników Platformy.
  4. Po dokonaniu weryfikacji Usługodawca może:
    1. trwale zablokować lub usunąć Treści jako naruszające Regulamin,
    2. tymczasowo zablokować Użytkownikowi dostęp do jednej lub więcej funkcji lub Usługi (time-out),
    3. trwale zablokować Użytkownikowi dostęp do co najmniej jednej funkcji lub Usługi (ban) albo
    4. uznać, że Treści nie naruszają Regulaminu.
  1. Brak naruszenia Regulaminu. Jeżeli Treści zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści nie naruszają Regulaminu, Usługodawca niezwłocznie przywraca Treści oraz powiadamia o tym zgłaszającego, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
  2. Dopuszczalne działania. Działania podejmowane przez Usługodawcę w odniesieniu do Treści nielegalnych zależą przede wszystkim od ich charakteru (np. przestępstwo), wagi (np. groźby śmierci lub przemocy), częstotliwości (w odniesieniu do całkowitej liczby pojedynczych informacji i w odniesieniu do danego przedziału czasowego), ich konsekwencji (np. czy ktokolwiek został skrzywdzony), a także intencji działającego osoby odpowiedzialnej za Treści nielegalne, jeśli jest to możliwe do zidentyfikowania. Usługodawca działa w sposób obiektywny, niedyskryminujący i proporcjonalny, z należytym uwzględnieniem praw i uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych osób i podmiotów.
  3. Identyfikacja Treści Nielegalnych. Jeżeli Usługodawca zidentyfikuje Treści nielegalne, zostaną one w każdym przypadku usunięte, ponieważ jest to jedyny sposób, w jaki Usługodawca może zapewnić, że inne osoby nie będą mogły zapoznać się z Treściami nielegalnymi.
  4. Time-out. W przypadku poważnego lub wielokrotnego naruszenia obowiązujących przepisów prawa lub Regulaminu, Usługodawca może nałożyć time-out (karę czasową, zwykle na kilka dni) po uprzednim ostrzeżeniu, której długość zależy od wagi i częstotliwości naruszeń. W zależności od wspomnianych kryteriów, time-out może dotyczyć tylko jednej lub kilku funkcji lub całej Usługi.
  5. Trwała blokada. Trwała blokada jest wyjątkowym przypadkiem i jest brana pod uwagę tylko po uprzednim ostrzeżeniu oraz w przypadku szczególnie poważnych lub częstych naruszeń. W zależności od wspomnianych kryteriów, ban może dotyczyć tylko jednej lub kilku funkcji lub całej Usługi.
  6. Wyjaśnienie decyzji. W przypadku podjęcia przez Usługodawcę powyższych środków, Usługodawca zawsze wyjaśni decyzję, jeśli Usługodawca posiada odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe. Usługodawca wyjaśni, jakie ograniczenia nakłada, fakty i okoliczności, na których opiera się przy podejmowaniu decyzji, a także poinformuje o możliwościach dochodzenia roszczeń wobec wydanej decyzji.
  7. Odwołania. W przypadku, gdy:
    1. Usługodawca nie podjął adekwatnych działań wobec Treści, mimo zgłoszenia;
    2. wobec Treści podjęto działania niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
    3. Usługodawca zastosował jakiekolwiek sankcje związane z Treściami;
    4. osoba lub podmiot, który przekazał Treści, lub osoba lub podmiot, który zgłosił Treści do weryfikacji, może złożyć odwołanie.
  1. Uzasadnienie. Każda decyzja Usługodawcy związana z Treściami musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania — z wyjątkiem sytuacji, gdy Usługodawca otrzyma nakaz związany z Treściami od odpowiedniej służby lub organu władzy publicznej. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w Akcie o usługach cyfrowych.
  2. Sposób złożenia odwołania. Odwołanie można złożyć poprzez wysłanie odwołania:
    1. na adres elektroniczny: kontakt@twoimtempem.pl;
    2. na piśmie, listem poleconym — na adres siedziby Usługodawcy.
  1. Elementy odwołania. Odwołanie powinno zawierać:
    1. imię i nazwisko (ewentualnie firmę) odwołującego;
    2. dane kontaktowe;
    3. szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii odwołującego decyzja Usługodawcy była błędna i powinna zostać zmieniona.
  1. Potwierdzenie i rozpatrzenie. Po otrzymaniu odwołania Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. Odwołania są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
  2. Punkt kontaktowy. Usługodawca ustala następujące zasady odnośnie punktu kontaktowego:
    1. Organy państw członkowskich, Komisja Europejska i Rada Usług Cyfrowych mogą kontaktować się z Usługodawcą przy pomocy punktu kontaktowego w sprawach określonych w art. 11 Aktu o usługach cyfrowych, pisząc na adres e-mail: kontakt@twoimtempem.pl.
    2. Kontakt możliwy jest w języku polskim lub angielskim.
    3. Każda osoba lub podmiot korzystająca z Usług może kontaktować się z Usługobiorcą w sprawach związanych z realizacją postanowień niniejszego punktu Regulaminu, pisząc na adres: kontakt@twoimtempem.pl.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Konto Użytkownika. Użytkownik obowiązany jest do nieudostępniania swojego Konta innym osobom lub podmiotom niezależnie od podstawy prawnej udostępnienia Konta. Użytkownik nie może korzystać z Konta innego Użytkownika.
  2. Brak gwarancji co do Materiałów. Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z materiałów dostępnych w Aplikacji i Serwisie odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika. Wszelkie treści, informacje i materiały, a także dostarczane za pośrednictwem Aplikacji usługi, nie są objęte gwarancją co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
  3. Brak odpowiedzialności Usługodawcy. Usługodawca nie odpowiada za wady fizyczne i prawne oferowanych Usług bezpłatnych oraz za należytą jakość towarów i usług bezpłatnych. Usługodawca nie odpowiada także za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zaciągniętych przez kogokolwiek, za pośrednictwem Aplikacji, zobowiązań oraz zdolności tych osób do zaciągania zobowiązań.
  4. Brak gwarancji co do Aplikacji. Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania Aplikacji w całości albo w części.
  5. Blokada Konta. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego zablokowania Konta Użytkownika w przypadku, gdy narusza on Regulamin. Blokada Konta nie powoduje konieczności zwrotu uiszczonych opłat ani nie wiąże się ze zwolnieniem z opłat za całość Programu.

 ZAKOŃCZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI ELEKTRONICZNEJ KONTO

  1. Wypowiedzenie przez Użytkownika. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w zakresie Konta bez wskazywania przyczyn przez przesłanie właściwego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@twoimtempem.pl  lub też pisemnie na adres ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin. Usługa elektroniczna w takim wypadku samoczynnie wygasa po upływie 7 dni roboczych od doręczenia Usługodawcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu, chyba że Strony umowy ustalą krótszy termin jej wypowiedzenia.
  2. Wypowiedzenie przez Usługodawcę. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w zakresie Konta w przypadku, gdy Użytkownik obiektywnie narusza Regulamin, a w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, narusza zasady współżycia społecznego lub prawa innych osób, w tym dobra osobiste. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej w takim wypadku samoczynnie wygasa po upływie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Usługodawcę Użytkownikowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może zostać złożone Konsumentowi także za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Skutki zakończenia Usługi elektronicznej. Użytkownik ma świadomość, że wypowiedzenie Usługi elektronicznej dostępu do Konta i jego prowadzenia skutkuje niemożliwością wykonania przez Usługodawcę Usługi, bez prawa do zwrotu wpłaconych i należnych środków pieniężnych pobranych zgodnie z zamówionym Pakietem.

DANE OSOBOWE

  1. Administrator danych. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.
  2.  Cel przetwarzania danych. Dane osobowe przetwarzane są w celu: założenia Konta, złożenia Zamówienia, wykonania Umowy, rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, obsługi złożonego zapytania, komunikacji z Użytkownikiem.
  3. Uprawnienia Użytkownika. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia, złożenia sprzeciwu w przypadku świadczenia usług marketingowych na podstawie uzasadnionego interesu prawnego administratora, wycofania zgody, o ile podstawą przetwarzania danych jest zgoda, ograniczenia przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne jednak konieczne do realizacji poszczególnych celów.
  4. Pozostałe informacje o przetwarzaniu danych. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://twoimtempem.pl/polityka-prywatnosci.

ZMIANY REGULAMINU

  1. Zmiany Regulaminu. Usługodawca może dokonywać zmian treści niniejszego Regulaminu w przypadku:
    1. zmiany zakresu i sposobu świadczenia oferowanych Usług;
    2. zapewnienia bezpieczeństwa informacji, jakie są pozyskiwane lub przetwarzane;
    3. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść Regulaminu;
    4. konieczności dostosowania zasad prowadzenia Aplikacji lub Serwisu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez Usługodawcę organu administracji publicznej lub − orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Usługodawcy wpływającego na wzajemne prawa i obowiązki Stron;
    5. konieczności dokonania korekty oczywistych omyłek lub błędów pisarskich albo uzupełnienia luk lub nieścisłości w Regulaminie niedających się usunąć w wyniku wykładni zawartych postanowień;
    6. połączenia, podziału albo przekształcenia Usługodawcy albo zmiany innych danych identyfikacyjnych Usługodawcę wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych) albo zmiany Usługodawcy na inny podmiot;
    7. zaistnienia innych, wyłącznie ważnych przyczyn.
  1. Poinformowanie o zmianie Regulaminu. Informacja o zakresie zmian Regulaminu oraz dniu wejścia zmian w życie zostanie udostępniona Użytkownikowi w jego Koncie lub na podany adres e-mail, nie później niż na 2 tygodnie przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
  2. Wejście w życie zmian Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia wskazanego przez Usługodawcę i odnoszą skutek wobec Użytkowników, którzy zawrą Umowę od dnia wejścia zmian w życie. Zmiany odnoszą również skutek wobec Użytkowników, którzy w dniu wejścia zmian korzystają z Usługi, w przypadku, gdy: zmiany skutkują przyznaniem Użytkownikowi nowych uprawnień, nakładają na Użytkownika nowe obowiązki, którymi Użytkownik może być obciążony wyłącznie z woli Użytkownika bądź pozostają bez istotnego wpływu na prawa i obowiązki Użytkownika.
  3. Zmiana Regulaminu a prawo wypowiedzenia Umowy. W przypadku, gdy zmiana Regulaminu skutkuje nałożeniem na Użytkownika wyłącznie nowych obowiązków, z których wykonania Użytkownik nie może zrezygnować, z zastrzeżeniem zmian wynikających z przyczyn wskazanych w ust. 1 lit. c) i d), albo ogranicza dotychczas przyznane prawa, Użytkownik uprawniony jest do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy ze skutkiem na koniec drugiego pełnego tygodnia liczonego od dnia otrzymania przez Usługodawcę Wypowiedzenia. W takim przypadku zmiany nie odnoszą skutku wobec Użytkownika.
  4. Zmiana Cennika. Usługodawca uprawniony jest do zmiany Cennika według własnego uznania. Zmiana Cennika, w tym również zakresu obowiązujących Pakietów, nie dotyczy Uczestników, którzy są w trakcie Programu.​

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Informacja o polubownej możliwości rozwiązania sporu. Spór wynikający z Umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział Usługodawcy w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Usługodawca każdorazowo przekaże Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli Usługodawca nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  2. Stały sąd polubowny. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikające z Umowy zawartej pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą.
  3. Działania Inspekcji Handlowej. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a Usługodawcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Konsumenta, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Usługodawcę.
  4. Bezpłatne poradnictwo konsumenckie. Konsument może również zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  5. Inne informacje prawne. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php). 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kontakt. O ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie stanowią inaczej, wszelka korespondencja powinna być kierowana na następujący adres Usługodawcy: ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin. Z Usługodawcą można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@twoimtempem.pl oraz telefonicznie pod numerem + 48 533216286.
  2. Klauzula salwatoryjna. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
  3. Właściwość sądu. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów związanych z przedmiotem niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy według przepisów ogólnych.
  4. Stosowane przepisy i postanowienia Umów. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP, a także postanowienia innych zaakceptowanych przez Użytkownika w ramach Serwisu wzorców umownych na zasadzie art. 6 Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów sporządzonej w Wiedniu dnia 11 kwietnia 1980 r. Strony wyłączają zastosowanie niniejszej Konwencji do umów zawartych na podstawie Regulaminu.
  5. Wybór prawa a uprawnienia konsumenckie. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Użytkownika ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Użytkownikiem a Usługodawcą, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku prawa wyboru.
  6. Wejście w życie Regulaminu. Regulamin wchodzi w życie z dniem 18 listopada 2025 r. Regulamin znajduje zastosowania do Umów zawartych od dnia jego wejścia w życie.

Załącznik: Informacja o odstąpieniu od Umowy oraz wzór odstąpienia od Umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Agnieszka Kułaga oraz Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, prowadzące działalność w formie spółki cywilnej pod firmą Twoim Tempem Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk, Agnieszka Kułaga Spółka Cywilna, e-mail: kontakt@twoimtempem.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres kontakt@twoimtempem.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli konsument nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez przedsiębiorcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

……. [Dane firmy]

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)

——————————————————

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

——————————————————–

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

——————————————————–

Adres konsumenta(-ów)

——————————————————–

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

——————————————————–

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.